φής Χρημάτων – The Beauty Project

Η ικανοποίησή σας αποτελεί προτεραιότητά μας στο The Beauty Project. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε διαβάστε την παρακάτω Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων για να κατανοήσετε τις συνθήκες και τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

1. Επιστροφή Χρημάτων για Συνδρομητικές Υπηρεσίες

Οι συνδρομές στο The Beauty Project αφορούν την καταχώριση και προβολή επιχειρήσεων σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον και προϋποθέτουν παροχή υπηρεσιών από τη στιγμή της καταχώρισης. Η επιστροφή χρημάτων για συνδρομητικές υπηρεσίες εξετάζεται μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, όπως:

1.1 Πολιτική Επιστροφής για Μη Ενεργοποιημένες Συνδρομές

  • Εάν έχετε πληρώσει για μια συνδρομή αλλά η υπηρεσία δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί ή προβληθεί στον ιστότοπό μας, μπορείτε να αιτηθείτε πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία πληρωμής.

1.2 Πολιτική Επιστροφής για Ενεργοποιημένες Συνδρομές

  • Σε περίπτωση που η συνδρομή σας έχει ενεργοποιηθεί και η επιχείρησή σας έχει καταχωρηθεί και προβληθεί στον ιστότοπό μας, δεν παρέχεται πλήρης επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, σε περίπτωση σφάλματος ή προβλήματος με την παρεχόμενη υπηρεσία, εξετάζουμε μερική επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με τον χρόνο χρήσης της υπηρεσίας.

1.3 Συνδρομές Άνω των 14 Ημερών

  • Δεν παρέχονται επιστροφές χρημάτων για συνδρομές άνω των 14 ημερών, εκτός εάν υπάρχει απόδειξη αδυναμίας παροχής της υπηρεσίας από τη δική μας πλευρά.

2. Διαδικασία Αίτησης Επιστροφής Χρημάτων

Για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@thebeautyproject.gr και αναφέρετε τον λόγο για την αίτησή σας. Στη συνέχεια, θα εξετάσουμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε εντός 5 εργάσιμων ημερών για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής.

3. Προϋποθέσεις για Επιστροφή Χρημάτων

Για να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

  • Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός 14 ημερών από την πληρωμή.
  • Η υπηρεσία δεν πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί ή να υπάρχει τεκμηριωμένο πρόβλημα με την παρεχόμενη υπηρεσία.

4. Τρόπος Επιστροφής Χρημάτων

Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αρχική συναλλαγή. Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, το ποσό θα επιστραφεί στον αντίστοιχο λογαριασμό της κάρτας σας εντός 5-10 εργάσιμων ημερών από την έγκριση του αιτήματος. Αν έχετε πληρώσει μέσω τραπεζικού εμβάσματος, θα χρειαστούμε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας για να πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων.

5. Εξαιρέσεις από την Επιστροφή Χρημάτων

Οι ακόλουθες περιπτώσεις εξαιρούνται από την πολιτική επιστροφής χρημάτων:

  • Συνδρομές που έχουν ήδη ξεκινήσει και έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την πληρωμή.
  • Μη παράπονα για προβλήματα που δεν έχουν κοινοποιηθεί σε εμάς εντός της προθεσμίας.
  • Λάθη από την πλευρά του χρήστη, όπως λάθος στοιχεία κατά την καταχώριση της επιχείρησης.

6. Δικαιώματα Καταναλωτή

Η παρούσα Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων δεν επηρεάζει τα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία προστασίας καταναλωτών, περιλαμβανομένων των δικαιωμάτων σας να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση αθέτησης των όρων παροχής υπηρεσιών.

7. Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων ή για να υποβάλετε αίτημα επιστροφής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • The Beauty Project
    Στραϊτσα 2, 15o χλμ. Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, Cosmos Business Center
    Τηλ: 6945509279
    Email: info@thebeautyproject.gr